Ποιά είναι η διαδικασία αλλαγών?
Μπορείτε να μας επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν, αρκεί να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και να περιλαμβάνεται στο δέμα η απόδειξη αγοράς.
Οι επιστροφές γίνονται εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που παραλάβατε.
Η αποστολή του δέματος γίνεται αποκλειστικά με Γενική Ταχυδρομική με δική μας χρέωση. Μέσα στο δέμα θα βρείτε το “έντυπο αλλαγών” το οποίο θα συμπληρώσετε και περιλαμβάνει τα εξής.
Αλλαγή με άλλο νούμερο ή προϊόν
Σε περίπτωση που το νούμερο ή το προιόν που έχετε παραγγείλει δεν σας ικανοποιεί μας στέλνετε ένα email με τα στοιχεία σας και την αλλαγή που επιθυμείτε να κάνετε.
Στην συνέχεια στέλνετε το προϊόν που δεν επιθυμείτε σε εμάς με Γενική Ταχυδρομική και εμείς μόλις το παραλάβουμε σας στέλνουμε την νέα παραγγελία.
Πίστωση ποσού.
Σε περίπτωση που δεν βρείτε κάτι που σας ικανοποιεί μπορούμε να σας κάνουμε πίστωση του χρηματικού ποσού και να το χρησιμοποιήσετε σε μια νά σας αγορά. Η πίστωση είναι διαθέσιμη για 30 ημερολογιακές ημέρες.
Με ποια εταιρεία courier μπορώ να στείλω την αλλαγή ?
Οι επιστροφές στέλνονται αποκλειστικά με Γενική Ταχυδρομική με δική σας χρέωση. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλη εταιρεία δεν έχουμε καμία ευθύνη για την παραλαβή του δέματος και τα έξοδα αποστολής.